V projektu DigFit sodeluje 10 partnerskih organizacij: vodilni partner ŠC Kranj, razvojna partnerja Univerza v Mariboru – Fakulteta za naravoslovje in matematiko ter Arnes, Šolski center Velenje in osnovne šole: Bistrica, Šmarje pri Kopru, Dobje, dr. Bogomirja Magajne, Ivana Skvarče Zagorje in Frana Albrehta Kamnik.
Projekt DigFit bo učiteljem pomagal izboljšati digitalne kompetence, kar bo omogočilo interaktivno in prilagojeno poučevanje ter večjo vključenost učencev.
Načrtujemo vzpostavitev 48 inovativnih oddelkov v dveh letih – 16 oddelkov v prvem in 32 v drugem letu. Na OŠ Frana Albrehta bo v šolskem letu 2024/25 sodelovala generacija šestošolcev, v naslednjem šolskem letu pa bodo vključeni vsi šesto- in sedmošolci.
Skupaj bo izdelanih 144 učnih scenarijev, pri čemer jih bo vsaj 132 preizkušenih in 60 objavljenih. V Kamniku bodo pri izvajanju projekta sodelovali naslednji predmeti: matematika, slovenščina, angleščina, likovna umetnost, zgodovina ter geografija.
V proces razvoja učnih scenarijev bomo vključili tudi zunanje partnerje s ciljem povezovanja z lokalnim okoljem in prenosa novih znanj v šolski prostor. Vsak vključen partner se bo tako povezal z zunanjim okoljem in vključil po enega izvajalca. V 1. letu izvajanja pričakujemo vključitev 8 zunanjih izvajalcev, v drugem letu pa še preostalih 8. Na OŠ Frana Albrehta Kamnik smo za partnerje izbrali Institute 4.0, KIKštarter Kamnik ter Zavod123
V projekt bo vključenih 32 inovativnih učiteljev, za katere bomo vzpostavili spletno učno skupnost, namenjeno izmenjavi izkušenj in nasvetov, 8 vodstvenih delavcev ter vsaj 960 učencev.
Aktivnosti, ki se bodo odvijale znotraj posameznega VIZ-a bo koordiniral šolski razvojni tim, v katerem bodo poleg ravnatelja in digitalnega koordinatorja vključeni tudi vsaj trije inovativni učitelji. Na OŠ Frana Albrehta Kamnik šolski razvojni tim sestavljamo: ravnateljica Monika Glücks Donko, koordinatorica Lidija Vidmar, trije inovativni učitelji Sara Zalesnik, Tjaša Gašpar in Marcel Lah.
Šolsko projektno skupino pa poleg članov šolskega razvojnega tima, lokalnih zunanjih izvajalcev sestavljajo še učitelji predmetov, ki se se odločili sodelovati v projektu: Natalija Podjavošek, Jasmina Mazej, Irena Kotnik, Luka Lavrin, Špela Rozman, Anamarija Erčulj in Petra Stopar.
V času trajanja projekta bomo poleg rednih dejavnosti izvedli 3 tedne aktivnosti in sicer:
- 1. teden aktivnosti v aprilu 2025,
- 2. teden aktivnosti v novembru 2025 in
- 3. teden aktivnosti v aprilu 2026
Ves čas trajanja projekta bodo potekale promocijske in diseminacijske aktivnosti, pri čemer bomo uporabili večkanalni pristop, ki bo zajemal različne komunikacijske kanale in aktivnosti, namenjene ozaveščanju, informiranju in angažiranju ciljnih skupin in širše javnosti.
Med kvalitativnimi cilji so razvoj inovativnih pristopov, boljša uporaba IKT, mreženje med šolami in zunanjimi partnerji, spodbujanje kritičnega mišljenja ter vključevanje staršev in personalizacija pouka.