Interesne dejavnosti 2020-21
1.–5. razred
DEJAVNOST |
KRATKA PREDSTAVITEV DEJAVNOSTI |
MENTOR/-ICA |
RAZRED |
Športna vadba |
Učenci bodo spoznavali, usvajali in izvajali različne naravne oblike gibanja, iger (brez in z žogo) in športnih znanj. |
Maja Benkovič |
1.–3. |
Klekljanje |
Učenci se bodo spoznali z osnovnim klekljarskim priborom (klekeljni, bula, papirci) in osvojili osnovne klekljarske tehnike (zavezovanje klekeljnov, kitka, ozki ris, sukani ris). |
Metka Bizjak, Marija Ropas |
1.–9. |
Mediacija za učence |
Z učenci se bomo pripravljali na izvajanje medvrstniške mediacije (predstavili bomo miren, konstruktiven, odgovoren način reševanja konfliktov in sporov med učenci). |
Darja Habjan, Marija Ropas |
3.–7. |
Ustvarjalnica |
Ustvarjali bomo izdelke iz različnih materialov (papir, plastični lončki, naravni material …). Izdelki bodo prilagojeni letnim časom. |
Darja Habjan |
1. |
Kresnička |
Širili bomo znanje iz naravoslovja, izvajali poskuse, se učili naravoslovne postopke ter se pripravljali na tekmovanje v znanju iz naravoslovja (Kresnička). |
Darja Habjan |
2.–3. |
Vesela šola |
Vesela šola je dejavnost, ki mlade spodbuja k celovitemu pridobivanju znanj, veščin in spretnosti. Namen je širjenje splošnega znanja na igriv način ob pomoči vnaprej določenih tem, ki jih učenci skupaj z mentorji obdelujejo s pomočjo prilog v reviji Pil in učnih poti na računalniku. Tematske niti se stekajo v tekmovanje in zaokrožijo z državnim tekmovanjem. |
Mateja Jamnik Simona Podboršek |
4.–9. |
Mladi umetniki |
Dejavnost je nadaljevanje in nadgradnja dela pri neobveznem izbirnem predmetu umetnost. Izvajali jo bomo v drugem polletju. |
Metka Kregar |
4. – 6. |
Pohajkujmo s Frančkom |
Dejavnost se bo odvijala ob sobotnih dopoldnevih. Izvedli bomo 7–10 izletov v okolici Kamnika. Vabljeni vsi, ki imate radi gozd, naravo, planine … Izlete bomo zabeležili v posebni knjižici. |
Metka Kregar |
4.–6. |
Likovni krožek |
Razvijali in spodbujali bomo otrokovo naravno nagnjenje do likovnega izražanja. Razvijali bomo otrokovo ustvarjalnost, samostojnost, sproščenost in domišljijo ter razširjali otrokova doživetja na likovnem področju. Uporabljali bomo različne materiale in tehnike. |
Majda Pogačnik |
2.–4. |
Keramika |
Učenci bodo pri oblikovanju uporabnih in okrasnih predmetov iz gline spoznavali različne tehnike in postopke. Vsako srečanje bodo izdelali en izdelek, ki ga bodo odnesli domov. Pri ustvarjanju se bodo učenci tudi sprostili, razvijali motorične spretnosti, domišljijo in občutek za lepo. |
Majda Pogačnik |
4.–5. |
Košarka |
Izbor za tekmovanja |
Aleš Prosen |
4.–9. |
Gimnastika in atletika |
Učenci bodo spoznavali osnovne elemente atletike in gimnastike, ki so primerne za učence prvega razreda. |
Aleš Prosen |
1. |
|
|
|
|
Socialne igre |
Ob igrah se bomo sprostili. Spoznavali se bomo, se učili pogovarjati in poslušati drug drugega. Pomembni bodo medsebojni odnosi, soočanje s težavami, razvijanje strpnosti in spoštovanja. Opazovali bomo, kaj se med igrami dogaja ter se tako naučili nekaj o sebi in drugih. |
Monika Šimenc Vatovani |
1. |
Prva pomoč za najmlajše |
Učence bomo preko igre naučili, kaj je treba storiti pri manjših nezgodah in v izrednih situacijah. |
Barbara Spruk Golob |
2. |
Pravljični krožek |
Ob prebiranju slovenskih in tujih, umetnih in ljudskih pravljic se bodo otroci sprostili in umirili. |
Maja Škrjanc |
1. |
Novinarski krožek |
Učenci se bodo preizkušali v pisanju besedil za šolsko spletno glasilo Šolski komentarji. |
Irena Milivojevič Kotnik |
5.–6. |
Otroški pevski Učenci bodo razvijali svoje pevske in muzikalne Petra Pirš 1. – 5.
zbor sposobnosti ob petju ljudskih in umetnih pesmi.
Svoje novo znanje bodo predstavili na različnih
nastopih.
6.–9. razred
DEJAVNOST |
MENTOR/-ICA |
RAZRED |
|
Angleščina drugače |
Mirta Vrhovnik |
Od 6. do 9. |
|
Angleška bralna značka |
Špela Štular |
Od 4. do 9. |
|
Angleška bralna značka |
Zala Završnik |
Od 4. do 9. |
|
Angleška bralna značka |
Mateja Stare |
Od 5. do 9. |
|
Angleška bralna značka |
Mirta Vrhovnik |
Od 6. do 9. |
|
Biološki krožek |
Monika Jelenc |
8. in 9. |
|
Bralna začka |
Nataša Zor |
Od 6. do 9. |
|
Bralna značka |
Irena Milivojevič Kotnik |
7. |
|
Bralna značka |
Jana Jus |
Od 6. do 9. |
|
Bralna značka |
Tadeja Kilar |
Od 6. do 9. |
|
Drug z drugim |
Tamara Bračič |
Od 6. do 9. |
|
Eko bralna značka |
Metka Bizjak |
6. |
|
Geografski krožek |
Ema Vidic Judež |
Od 6. do 9. |
|
Hura za punce |
Tina Plahutnik |
7. (dekleta) |
|
Kahoni |
Petra Pirš |
Od 6. do 9. |
|
Kemija in jaz |
Tilen Miklavčič |
8., 9. |
|
Klekljanje |
Marija Ropas |
Od 1. do 9. |
|
Klekljanje |
Metka Bizjak |
Od 1. do 9. |
|
Košarka |
Aleš Prosen |
Od 6. do 9. |
|
Kuharstvo |
Mojca Praprotnik |
8., 9. |
|
Likovna umetnost |
Anamarija Erčulj |
Od 6. do 9. |
|
Likovni krožek |
Anamarija Erčulj |
Od 6. do 9. |
|
Male sive celice |
Mirta Vrhovnik |
Od 7. do 9. |
|
Mladi umetniki |
Meta Kregar |
Od 4. do 6. |
|
Mladinski pevski zbor |
Petra Pirš |
Od 6. do 9. |
|
Mpp |
Tamara Bračič |
Od 4. do 9. (tekmovalna sk.) |
|
Nemška bralna značka |
Lidija Vidmar |
Od 4. do 9. |
|
Orffov krožek |
Petra Pirš |
6., 7. |
|
Pohajkujemo s Frančkom |
Meta Kregar |
Od 3. do 6. |
|
Pravljice v angleščini |
Mirta Vrhovnik |
6., 7. |
|
Prometno tekmovanje |
Simeon Klokočovnik |
Od 6. do 9. |
|
Prva pomoč |
Monika Jelenc |
Od 6. do 9. |
|
Sladkorna bolezen |
Monika Jelenc |
Od 6. do 9. |
|
Športno popoldne |
Aleš Prosen |
Od 6. do 9. |
|
Športno popoldne |
Simeon Klokočovnik |
Od 6. do 9. |
|
Ustvarjalnica |
Metka Bizjak |
6. |
|
Zgodovinski krožek |
Urška Gostečnik |
8., 9. |
|
Zlata kuhalnica |
Mojca Praprotnik |
Od 6. do 8. |
|
Podružnice
PODRUŽNIČNA ŠOLA MEKINJE |
|||
DEJAVNOST |
KRATKA PREDSTAVITEV DEJAVNOSTI |
MENTOR/-ICA |
RAZRED |
Recitacijski krožek |
Priprava nastopov za kulturne prireditve. |
Špela Kosmatin |
4. |
Vesela šola |
Priprava in udeležba na tekmovanju iz splošnega znanja (obravnavane teme določi komisija in so objavljene na spletni strani in v tiskani izdaji revije Pil). |
Špela Kosmatin |
4.–5. |
Recitacijski krožek |
Priprava učencev na nastope na kulturnih prireditvah. |
Urška Strgar |
3. |
Kresnička |
Širjenje znanja iz naravoslovja, izvajanje poskusov, učenje naravoslovnih postopkov ter priprava na tekmovanje v znanju iz naravoslovja (Kresnička). |
Urška Strgar Špela Kosmatin |
3.
4. |
Ustvarjalnice |
Učenci bodo spoznavali različne likovne tehnike. Ob sproščenem ustvarjanju bodo razvijali domišljijo, ustvarjalnost in razvijali motorične spretnosti. |
Urška Strgar |
3. |
Recitacijski krožek |
Namen interesne dejavnosti je priprava in interpretacija besedil, ki obeležujejo datume pomembnih dogodkov. |
Urška Maja Pavlič |
2. |
Svet pravljic |
Učenci bodo poleg slovenske pravljice, ki ji bomo posvetili pretežni del, spoznali tudi manj znane pravljice z vsega sveta, tako ljudske kot umetne, ter pripovedke in basni. Bogatili bodo besedni zaklad. Večji poudarek bo tudi na podoživljanju pravljice (likovna, domišljijska … aktivnost, izbor igre vlog oz. dramatizacija). |
Urška Maja Pavlič |
1.–2. |
Gozdni škrat |
Učenci bodo preko različnih dejavnosti razvijali ter spoznavali naravoslovne vsebine, krepili socialne stike in urili gibalne spretnosti. |
Urška Maja Pavlič Špela Jenko |
1. –5. |
Vrt in narava |
Namen krožka je otrokom približati naravo ter spodbujati njihovo skrb za okolje, pridobivanje občutka za urejen prostor, učenje negovanja rastlin. Spomladi bodo nasadili šolsko gredico in skrbeli zanjo. Spoznavali bodo rastline, načine razmnoževanja, vrtno orodje in osnovna vrtnarska opravila. Pogovarjali se bodo o različnih načinih vrtnarjenja. Pridobili bodo uporabna življenjska znanja in spretnosti. |
Urška Maja Pavlič |
2. |
Vrt in narava |
Namen krožka je otrokom približati naravo ter spodbujati skrb za okolje, pridobivanje občutka za urejen prostor, učenje negovanja rastlin. Spomladi bomo nasadili šolsko gredico in skrbeli zanjo. Spoznavali bomo rastline, načine razmnoževanja, vrtno orodje in osnovna vrtnarska opravila. Pogovarjali se bomo o različnih načinih vrtnarjenja. Učenci bodo pridobili uporabna življenjska znanja in spretnosti. |
Bernarda Rifel |
5. |
Recitacijski krožek |
Priprava učencev za nastope na kulturnih prireditvah |
Bernarda Rifel |
5. |
Dramski krožek |
Učenci bodo doživeto predstavili naučene pesmi in igrali različne vloge v otroških dramskih besedilih. Pridobivali bodo izkušnje z nastopanjem, premagovali preveliko tremo in razvijali spretnost improvizacije. |
Ivanka Svetec |
2.–5. |
Drug z drugim |
Učenci z različnimi talenti bodo z medsebojnim sodelovanjem razvijali svojo ustvarjalnost. |
Ivanka Svetec |
6.– 9.
|
Recitacijski krožek |
Priprava učencev za nastope na kulturnih prireditvah.
|
Ivanka Svetec |
2. |
PODRUŽNIČNA ŠOLA NEVLJE |
|||
DEJAVNOST |
KRATKA PREDSTAVITEV DEJAVNOSTI |
MENTOR/-ICA |
RAZRED |
|
|
|
|
Športna vadba |
Učenci bodo spoznavali, usvajali in izvajali različne naravne oblike gibanja, igre (brez in z žogo) in pridobivali športno znanje. |
Vesna Jamšek |
2.–3. |
Glasbene urice |
Prepevanje otroških pesmic, igranje na male inštrumente in izdelovanje glasbene pravljice. |
Mojca Kališnik |
1.–5. |
Dramsko-recitacijski krožek |
Z učenci bomo brali zgodbice, jih dramatizirali ter recitirali in deklamirali pesmi. Razvijali bodo govorne sposobnosti in se skušali vživeti v svoj lik. Pripravljali bomo rekvizite in sceno za predstave. Pripravili bomo nastop za kulturne prireditve. |
Darja Klopčič Lisičič |
2.–5. |
Kresnička |
Širjenje znanja iz naravoslovja, izvajanje poskusov, učenje naravoslovnih postopkov ter priprava na tekmovanje v znanju iz naravoslovja (Kresnička). |
Erika Resnik |
2.–3. |
|
|
|
|
Pravljične ustvarjalnice |
Učenci se bodo sprostili ob poslušanju pravljic. Ob poustvarjanju na različne načine (npr. dramatizacija poslušane pravljice, izdelovanje lutk, likovno poustvarjanje, izmišljevanje drugačnega konca ipd.) bodo razvijali svojo ustvarjalnost, govorne sposobnosti, fino motoriko. |
Petra Zupanc |
1. |
Športne urice |
Učenci bodo preko različnih športnih iger (npr. lovljenje, igre z žogo, elementarne igre) razvijali grobo motoriko, koordinacijo in druge gibalne spretnosti. |
Petra Zupanc |
1. |
PODRUŽNIČNA ŠOLA TUNJICE |
|||
DEJAVNOST |
KRATKA PREDSTAVITEV DEJAVNOSTI |
MENTOR/-ICA |
RAZRED |
Športne urice |
Vadba po postajah, poligoni, razvijanje spretnosti z uporabo športnih pripomočkov. |
? |
1.–2. |
Ansambelska igra |
Učenci bodo igrali na lastna in Orffova glasbila. Ustvarjali bodo instrumentalne in ritmične spremljave za potrebe otroškega pevskega zbora. |
Jana Trebušak |
4.– 5. |
Kresnička |
Širjenje znanja iz naravoslovja, izvajanje poskusov, učenje naravoslovnih postopkov ter priprava na tekmovanje v znanju iz naravoslovja (Kresnička). |
Jelka Vrhovnik Barbka Marin |
2.–3. 4.–5. |
PODRUŽNIČNA ŠOLA VRANJA PEČ |
|||
DEJAVNOST |
KRATKA PREDSTAVITEV DEJAVNOSTI |
MENTOR/-ICA |
RAZRED |
Dramski krožek |
Učenci s preprostimi improvizacijami izražajo sebe in utrjujejo svojo kreativnost. Učijo se pravilnega gibanja po prostoru oziroma odru. S pomočjo vaj za govor usvajajo razločnost in pravilnost izgovarjanja besed. Učenje tekstov na pamet krepi njihov spomin. Seznanijo se z delom v gledališki skupini, kjer morajo biti soigralci povezani in morajo upoštevati režiserjeva navodila. Z nastopi pred publiko se krepi njihova samozavest. Nastopali bodo na kulturnih prireditvah. |
Maja JesenikŠtefin |
1.,2.,3.,5. |
Kresnička |
Izvajali bomo različne naravoslovne poskuse in opazovanja, se ob njih učili naravoslovnih postopkov, širili znanje iz naravoslovja ter se pripravili na tekmovanje Kresnička. |
Andreja Šuštar |
2.,3., 5. |